Végre megvan a magyar rendszám!
Múlt héten pont került a magyar forgalomba helyezési tortúra végére. Utólag úgy néz ki, hogy egyszerűbb volt, mint azt vártam.
Első kör: műszaki vizsga. Sikerült első nekifutásra. Szerencsére nem volt probléma a két első fényszóró távolságával (aminek állítólag minimum 60 cm-nek kellene lennie), amit páran jósoltak.
Második kör: regisztrációs adó. Nem egészen 50.000,- jó magyar forint befizetésével letudva.
Harmadik kör: okmányiroda. Ezt már ismerősre bíztam, jól tettem. Mivel ilyen tipus nincs még az országban (rewaco HS 1/4) ún. tipusbővítest kellett kérni. Ez több napos procedúra, a központi adatbázisba fel kell vinni a masina adatait. Ha ez megtörtént, csak akkor kezdődik a "normál" eljárás a forgalmival, törzskönyvvel, rendszámmal. Ezt is sikerült múlt héten lerendezni, igy szombaton már magyar rendszám vigyorgott a motor hátsó felén.
Természetesen ki is kellett próbálni a masinát. Ezért a szombat, vasárnap motorozással telt, hála a jó időnek!
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.
Kommentezéshez lépj be, vagy regisztrálj! ‐ Belépés Facebookkal