Kern & Kern Trike

Ma - hazafelé menet a nagyfaluból - Székesfehérvár felé vezetett az utam. Egy motorkereskedésnél láttam meg a Kern & Kern vállalkozás újépítésű trike-ját. Ez már a második verzió, az előző, bordó színűtől teljesen eltérő külsővel. Kicsit körbeszaglásztam, hogyan néz ki.

Lássuk!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Dolgoztak rajta a fiúk nem keveset, az biztos. Gratula hozzá! Engedélyezett, forgalomba helyezhező járgány. Ez Magyarországon nem sokaknak sikerült eddig.

De a kinézettel akadnak gondjaim. Ennyire "kopasz", minimáldizájn ma 2010-ben nem kicsit hat nevetségesen. 1980-ban talán menő lett volna egy NDK-s hátsó lámpa, amit minden teherautóra fel lehetett biggyeszteni. (Autóker nevű üzletlánc árulta. Az összes IFA, Barkas ilyent viselt.) Vagy menő lett volna akkor egy trepnigumiból kivágott lábtartó az utasnak. Vagy menő lett volna egy ilyen kialakítású ülés. Menő lett volna egy hasonló méretű - ma inkább virsli - hátsó kerék. Bár ez utóbbi valószínűleg a hatóságok fafejének, nomeg a VW bogár donornak a következménye. A hátsó ülés alatti csavarozott lemezek teszik fel az i-re a pontot. Hát ez elég gáz! Vagy ott van pl a grillezőrács a motor felett. 20-30 éve talán... De ma ilyent? Arról a keveredésről nem is beszélve, hogy mit keres egy csepptank azon a motoron, aminek virsli első kereke van? Most akkor chopper, vagy highway?

Építsünk motort! Ok. De a küllemen rengeteget kellene változtatni. Mondjuk majdnem mindent.

Egyébként 2.800.000 HUF az ára, mint kiderült.

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://trike.blog.hu/api/trackback/id/tr652129748

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

kern és kern 2010.08.30. 13:37:32

Tisztelt Szerző!

Kern Péter vagyok a véleményezett Trirke gyártója illetve tulajdonosa.
Mivel a fent említett Trike tesztje velem nem lett egyeztetve, kérem keresen meg. Elérhetőségeim megtalálja a www.kerneskern.hu oldalon.

Továbbá szeretettel meghívjuk műhelyünkbe is.

Tisztelettel Kern Péter!

kern és kern 2010.09.08. 17:36:57

Kedves Szerző!

Továbbra is várom jelentkezését jelen írás ügyében.
Az internet ezért szép, mert el lehet bújni, nem kell vállalni az arcunkat, nevünket. Így lehet bátran mocskolódni. Szerintem az lenne, az egyenes ha merne közölni egy e-mail címet, vagy telefonszámot, amin el lehetne érni. De ez így inkább szánalmas gyávaság, mint korrekt véleménnyilvánítás.

A meghívásom továbra is áll, bár nemhiszem hogy lenne bátorsága elfogadni.
Várok egy e-mail címet, vagy egy telefonszámot.

Üdvözlettel Kern Péter!

sárkányfűárus 2010.10.14. 12:39:10

@kern és kern: Ez egy blog, szubjektív véleményét leírta a blog szerzője.
Nem szakújságíró. Neki ez a véleménye a trike-otokról. Nem a totalcar.hu/ .

Mellesleg nekem is az a véleményem, hogy a motorotok kinézetre elég - hogy is mondjam, hogy ne nagyon gázoljak bele a formatervező (van???) lelkébe - szocialista stílusú. 30-40 évvel ezelőtt menő lehetett volna, ha lett volna trike, de manapság nem ártana, ha megnéznétek pár trike oldalt:

www.rewaco.com/

www.boom-trikes.com/BT10/

a két legnépszerűbb csak, de gugli a barátod, keresgélj és álmélkodj.
Mellesleg már feltalálták az üvegszálas kasztnit, nem kéne a lemezeket szegecselni, mert bűn ronda!

Nem a blog szerzője vagyok, csak idetévedtem, de osztom a szerző véleményét a motorjaitokkal kapcsolatban. Én tuti nem vennék ilyen szégyenletes tákolmányt, főleg nem ennyiért. Amúgy a lelkesedés, meg a papírok kijárásáért le a kalappal, de könyörgöm, vegyetek fel egy iparművészt, aki esztétikus motorokat tervez!

flaskar 2012.04.14. 09:27:10

Szevasztok. Én kimondottan szeretem az ijen épitésü gépeket! Lehet hogy régimodi vagyok de nekem és a páromnak nagyon tetszik a gép és ha tehetném meg is venném. Üdvözlettel MOCI komárombol.
süti beállítások módosítása